Termék: EX10061192
|Modell: MSW-DG700
Készen áll a szállításra!
Szállítás várhatóan május 10., péntek8 értékelés alapján
Építési célra vásárolt generátort ajánlok, későbbi családi házban való használatra. Jó volt az építőipari gépek meghajtásában. Az első hónapban 50%-ot meg nem haladó terhelésen használtam, hogy jobban járjon a motor. Ezalatt a generátor nagyon simán változtatta a teljesítményt, és általában gyorsan reagált a nagyobb terhelésekre. Vásárlásra ösztönzött a jó ár és a "melyik generátort válasszam" témában érkezett nagyszámú pozitív megjegyzés a fórumon. A generátor gyenge pontja, hogy nehezen mozgatható, de egy álló generátornál szerintem ez a legtöbb embernek nem fog gondot okozni. A lenti kommentben szereplő instrukciók tartalmazhatnának még részleteket, de én gond nélkül elindítottam a készüléket és a mai napig használom, és azt kell mondjam, hogy a készülék mindenképpen megérdemli az 5+-ot. Ajánlom a terméket!
Teszteld, legyen tartalék erő a nyaralónkban, jól bírja a terheket és halkan jár. Az egyetlen kifogás az volt, hogy nem forgott megfelelően, de könnyen javítható, ha villanyszerelő vagy.
Kiválóan működik, több dolgot tartalmaz, mint amire számítottam. Szintén jól csomagolva. Kipróbáltam a villához való csatlakozásokat, és mindent működtetek, amire szükségem van a fűtéshez, vízellátáshoz és világításhoz áramkimaradás esetén
A kötetről nincs információm. Hangszigetelt???
Válasz tőle
nagyon örülök neki
Nincs megjegyzés.
Válasz tőle
Egy csillag mínusz mert nem volt képpel instrukció és pl nem volt infó hogy mennyi olajat kell tölteni stb.
A generátort múlt pénteken (21.07.30) adták át egy nagyon jó szállítódobozban és nagyon gyors 150 kg-os darabhoz képest. Fából saját készítésű, teljesen zárt dobozként, alatta raklappal, hangyával szállítható, eddig jó. A következő hétfőn aztán „végre összeszereltem” a gépet. A görgőket azért kell rögzíteni, mert a dobozban a tengelyeken áll a készülék, aminek van értelme. Ennek ellenére az első probléma az, hogyan kell őket termeszteni? Használati utasítás van hozzá (ez is az előlapon van)... De csak a szokásos biztonsági utasításokat tartalmazza, hát legalább link a valódi kezelési útmutatóra. PDF letöltés minden működött, és a biztonsági utasításokon kívül néhány dokumentációt és utasításokat is mellékeltek. Sajnos rendkívül ritka volt, és azt a benyomást keltette, mintha egy Google Fordító leírása lenne, a szerző pedig biztosan nem beszélt igazi németül. Szereltem a kerekeket, de sajnos a "kezelési utasításban" az van írva, hogy = 0 (nem, jaj, de nulla). Rendben, betanított mesterember vagyok a fémépítésben, megnéztem, kipakoltam a tartozékokat, megértettem, beszereltem, működött és minden megvolt. Szóval ha nem tudod, hogy csináld, akkor nem lesz gond ;-) Következő beépítendő rész az indítóakkumulátor (12, 280A, teljesen oké, azt mondanám). Sehol nem írja ki, hogy hol található, de van egy jól működő karbantartó nyílás (tényleg, eddig hibátlanul). Az akkumulátor mögötte található, szorosan fóliába csomagolva, ragasztva és tökéletesen rögzítve a tartójában. Csomagold ki, kösd össze a rudakat (ja, a szerszámos táskában van 10 csavar/anya mindkettőhöz), ahogy mondtam, ha tudod, hogy kell csinálni, akkor jó lesz. Oké, a "kezelési utasítás" szerint az olajat és a gázolajat a próbaüzem után teljesen leeresztik, ennek van értelme. A B-ben már említett karbantartó nyílásról is van fotó (= kezelési útmutató), a fedél nyitva van, látszik, mi van "belül" és az élénkpiros nívópálca körül fehér kör van (valójában menthetett volna hogy mert amíg Csak olyan nem jön ide, aki ha kell, B nélkül is el tud tájékozódni (magam dicsérete nélkül) és aki újra megtalálja az élénkpiros nívópálcát a csikorgás nélkül... Oké, olajmennyiség, igazából B-ben van, 1, 65 L, ki gondolta volna. Nos, az élénkpiros nívópálcával (1,65 L, jó szórakozást...) fokozatosan rájöhettél volna magad is cseppenként, de csak akkor, ha tudod, hogy a nívópálcát csak mérésre kell-e feltenni, vagy becsavarni. , mert ez megváltoztatja a pozíciót. A B nem mond erről semmit... Nos, a minta ismétli önmagát, ki tudja, hogyan működik, szóval egy tipp. Ha megnézed a nívópálca állását és... csak tudod, hogyan kell csinálni, töltsd addig, amíg (ideális esetben) majdnem elfogy, előtte tedd a mérlegre a készüléket. Zárjon be mindent, a következő lépés, töltse be a gázolajat. B szerint 14,5 L 7,5 órára teljes gázzal elég, az jó lenne. Az, hogy hol jön be, most már igazán nyilvánvaló, ha figyelmen kívül hagyjuk a kamion üzemanyagsapkáját (sajnos nem zárható, és persze nem egykulcsos rendszerrel) (krómozott élénksárgán és középen (valójában nem olyan okos)!!). A B-ben található utalás a dízel vezeték légtelenítéséről a befecskendező szivattyú felé nagyon jó volt, és nagyon jó is, nagyon jó leírással. Nyissa ki a betápláló vezeték hollandi anyáját, majd zárja vissza, amikor már nincs buborék.Az olaj és gázolaj kifejezések itt egyenértékűek, vigyázat! Amit B nem árul el, az az, hogy hol található az említett anya. De ahogy már említettem, aki tudja, hogyan kell csinálni, az kitalálja. Több szárny van, csak rá kell csavarni. Mivel a dízeltől a befecskendező szivattyúig keressük a vezetéket, a tetején lévő fedél nyílt ki először. Már nagyon le vagyunk maradva B-től, és csak az találja meg és itt is megtalálja, aki most tudja, hogy néz ki, mit keres az ilyesmi. De nem az anyát használtam, csak azt akartam tudni, hogy tudom-e, hogy kell-e ;-) Szóval most gyorsan működik, gázolaj be, minden megy, szivatás meghúzva, nézzük mi lesz a dízellel... (ah, most jutott eszembe, hogy B, mint mindig, nem mond semmit a "fojtásról" és nem számítottál volna előfényre?). Elfordította a kulcsot, elindította az önindítót és minden a mechanikailag robusztus benyomást keltette egy rendesen megépített gépre, vibrált, élet jött be, de minden a mechanikailag zöld tartományban érezhető, nagyon jó. Nem akarok belekezdeni, de abban a pillanatban eszembe jutott valami. Ki tudja, hogyan működik, gondoltam hirtelen (ezt mondtam már itt, mi?), és gyorsan visszatettem a fojtót. És lám, néhány füstfelhőnél a dízel azonnal megszólal és azonnal simán megy és azonnal abbahagyja a füstölést. Ismét azonnal egy szépen összeszerelt gép benyomása támad, amely szintén megfelelően volt megépítve. A motor zökkenőmentesen működik, a legkisebb háttérzaj nélkül. Az üzembe helyezés során találtam egy lábkart is, ami a henger alján, a kipufogóval ellentétes oldalon néz ki a házból. Nagyon robusztus kinézetű lapos acél darab kapcsolókapuban és már megvolt, ha tudod hogy működik, rájössz, kerékfék, remek!Pár perc múlva megterheltem a készüléket és egy 2 kW-os körfűrészt Tökéletesen futott.A dízel teljesen mindegy volt, hogy a fűrész jár-e vagy sem, csak makacsul járt anélkül, hogy a motor hangja változott volna Összegzés: Mechanikailag az a benyomásom, hogy a készüléket olyan emberek építették, akik tudják, hogyan nagyon jó gépeket építeni. Aki ismeri az ilyen gépeket, az biztosan jól fog szórakozni, tényleg robusztusnak tűnik a dolog és úgy van megépítve, hogy tényleg használható legyen.De akinek nincs tapasztalata vele, és nincs mechanikai háttere, akkor gondolkozzon erről gondosan.És ezt azért írtam, hogy a szolgáltató valóban felülvizsgálhassa a dokumentációt, hogy az igazságot tegyen a termékének.Frissítés: Mától az Ahr-n
Saját márkáinkat nagy szakértelemmel és a fenntartható "Made in Germany" designnal fejlesztjük azzal a céllal, hogy kiváló minőséget kínáljunk Önnek kedvező áron. Több mint 1 000 000 elégedett ügyféllel a hátunk mögött folyamatosan új módszereket dolgozunk ki, hogy személyre szabottan teljesíthessük egyéni kívánságait és igényeit..