FAQ

Platzhalterbanner



  • Tanácsadás és információ

  • Hol kaphatok tanácsot?

    Amennyiben tanácsadásra van szüksége, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal: emailen az info@expondo.hu címen keresztül, weboldalunkon a kapcsolatfelvételi űrlap segítségével, vagy hétfőtől péntekig 10 és 16 óra között a 061 445 3799 telefonszámon.

  • Rendelhető katalógus?

    Márkáink katalógusa PDF formátumban letölthető a hivatkozáson keresztül. Azonban sajnos ezek jelenleg csak német nyelven elérhető. Kivételt képez a Stamos márka katalógusa, ez elérhető német, angol és lengyel nyelven is. Amennyiben nem találja amit keres, vegye fel az ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot: emailen az info@expondo.hu címen keresztül, weboldalunkon a kapcsolatfelvételi űrlap segítségével, vagy hétfőtől péntekig 10 és 16 óra között a 061 445 3799 telefonszámon.

  • Rendelés

  • Rendelhetnek magánszemélyeik is?

    Természetesen magánszemélyek is rendelhetnek tőlünk. A rendelés lebonyolítása mind privát, mind hivatásos személyek számára lehetséges. Ezen túlmenően, széleskörü termékpalettánkban találhatóak kimondottan privát használatű eszközök is. Amennyiben nem biztos, hogy a kérdéses termék önnek való, ne habozzon felvenni a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal: emailen az info@expondo.hu címen keresztül, weboldalunkon a kapcsolatfelvételi űrlap segítségével, vagy hétfőtől péntekig 10 és 16 óra között a 061 445 3799 telefonszámon.

  • Törölhetem, vagy megváltoztathatom a rendelésem?

    Igen, törölheti vagy megváltoztatja a rendelését, mindaddig, amíg a termék nem kerül postázásra. Ehhez kérjük lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálatunkkal.

  • Ha nem kaptam visszaigazolásó emailt a rendelésemről, akkor érvényes a rendelésem?

    Amennyiben nem kapott visszaigazolást, kérjük lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal. Munkatársaink ellenőrzik rendelése állapotát.

  • Fizetés

  • Milyen fizetési módokat fogad el az expondo?

    Számos fizetési módot kínálunk. Ezen kívül, folyamatosan bővítjük a kínálatot. Az összes fizetési módot itt találhatja meg.

  • Előreutalással rendeltem, hol találom meg az utaláshoz szükséges banki adatokat?

    Miután rendelését leadta, kap egy visszaigazoló e-mailt. Banki adatainkat megtalálja a rendelést visszaigazoló e-mailben vagy a pro forma számlán.

  • Bankkártyás fizetésem sikertelen volt? Miért törént ez meg, noha minden adatomat megadtam?

    Kérjük ellenőrizze, hogy minden adat megegyezik azzal ami a kredit kártyán szerepel, illetve hogy megadta a szolgáltató nevét is (VISA, MasterCard). Ha továbbra is problémája van, nyugodtan vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon, vagy e-mailen keresztül.

  • Fizethetek Áfa nélkül? Hogyan?

    Németországon kívüli országokba is tudunk netto számlát kiállítani, ha ezt kézileg rögzítjük. Ehhez kérjük küldje el számlázási adatait az info@expondo.hu címen vagy a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül. Mi ellenőrizzük ennek érvényességét, és elküldjük az ÁFA mentes pro forma számlát e-mailen keresztül.

  • Kézbesítés és kiszállítás

  • Melyik országokba kézbesítik a termékeket?

    Magyarország és Németország területére.

  • Mikorra várhatóak a termékek amennyiben ma rendeltem meg az árut?

    Az átlagos kézpesítés 3-5 munkanapot, míg a spediciós termék 5-7 munkanapot vesz igénybe. Kérjük vegye figyelembe, hogy a termékeket csak a fizetés beérkezését követően postázzuk. Amennyiben előreutalással fizetne, vegye figyelembe a bankok munkanapjait.

  • Mennyibe kerül a kiszállítás?

    A kiszállítás az ön számára ingyenes.

  • Spedíciós terméknél van lehetőség a kiszállítás idejét befolyásolni?

    A szállítmányozó cég felveszi önnel emailen vagy telefonon keresztül a kapcsolatot. Mint normális rendeléseknél, itt is kap egy csomagkövetéshez szükséges hivatkozást.

  • Pár napja kaptam már egy visszaigazoló emailt, de a csomagom nem érkezett még meg. Hol tudom ellenőrizni csomagom aktuális állapotát?

    A kézbesítés számát megkapja emailen keresztül. Ezzel a számmal fel tudja venni a kézbesítő szolgáltatóval a kapcsolatot. Amennyiben ez nem volt elegendő segítség, vegye fel nyugodtan velünk a kapcsolatot.

  • Személyesen is átvehető a csomag?

    Ahhoz hogy a legjobb árakat tudjuk önnek kínálni, lemondtunk az offline boltokról. A kézbesítés Magyarországra ingyenes, és mindent megteszünk, hogy mihamarabb önhöz érjen.

  • Reklamálás és elállás

  • Hogyan működik a 100 napos visszaküldési lehetőség?

    Hogy megadjuk Önnek a lehetőséget, hogy a megrendelt árút jól szemre tudja vételezni, úgy döntöttünk, hogy egy 100 napos visszaküldési jogot kínálunk fel a következő márkákra: Goldbrunn, MSW Motor Technics, Physa, Royal Catering, StaMony, Stamos Soldering, Stamos Welding, Steinberg Systems, Ulsonix és Welbach. A feltétel az, hogy a termék használatlan, sérülés mentes, és az eredeti csomagolásában legyen. Mi jóváírjuk önnek a vételi árat, amint beérkezik a raktárunkba, és itt egy rutin ellenőrzésen átesik. További információt, mint a visszaküldési címünket, itt talál.

  • Az árut a törvényileg előírt elállás keretében szeretném visszaadni. Hogy működik ez?

    Felhasználóként joga van a kiszállított árút 14 napon belül, az elállási jog keretében visszaadni. Ebben az esetben, írjon egy e-mailt a service@expondo.hu címre. A csapatunk megoldja a költségmentes visszaküldést, és jóváírja a a vásárlás költségét, amint a termék megérkezik a raktárunkba. További információt az elállásról megtalálhat az ÁSZF alatt, illetve az elállási jog ismertetőnkben.

  • Hogyan tudok reklamálni?

    Amennyiben az árú átvételét követően mégsem elégedett, nyugodtan vegye fel velünk a kapcsolatot, részletes panaszleírással a service@expondo.hu címre. Ellenőrizzük az esetét, és megpróbálunk minél hamarabb egy megoldási javaslattal jelentkezni önnél. További információkat természetesen megtalál az ÁSZF alatt.

    A törvényileg előírt jótállás mellett felkínálunk önnek 3 év garanciát is, a következő garancia ígérettel rendelkező márkák új termékeire: Goldbrunn, MSW Motor Technics, Physa, Royal Catering, StaMony, Stamos Soldering, Stamos Welding, Steinberg Systems, Ulsonix és Welbach. A részletes garancia feltételeket megtalálhatja itt.

  • Van a közelemben szervíz lehetőség?

    Ahhoz, hogy a legjobb szolgáltatást tudjuk önnek nyújtani, úgy döntöttük, hogy a legjobb technikai tudást egy helyen gyűjtjük össze. Amennyiben ellenőrzése vagy szervízelése szükséges a termékének, vegye fel velünk a kapcsolatot, a service@expondo.de címen, és mi megszervezünk minden továbbit önnek.

  • Hogyan működik a 100 napos visszaküldési lehetőség?

    Hogy minden ügyfelünknek elegendő ideje legyen a termék felméréséhez, úgy döntöttünk, hogy bevezetünk, egy 100 napos visszaküldési lehetőséget. Ennek előfeltétele, hogy a terméket ne használja, ne legyen sérülve, és eredeti csomagolásában legyen. Mi jóváírjuk a vásárlás összegét, ahogy beérkezett a raktárunkban, és átesett a rutin vizsgálaton. További információt, illetve a visszaküldéshez szükséges címet itt találja meg.

  • Termékek

  • Hol kerülnek a termékek gyártásra?

    Termékeink előállítása különböző országokban esik át több lépésen. Németországban tervezik őket, a termelés választott kínai gyárakban történik meg, és végül tesztelik őket. Az állandó mindőségellenőrzésnek köszöhetően minőségi termékeket tudunk kínálni kedvező ár mellett.

  • Hogyan kerülnek a termékek csomagolásra és kézbesítésre?

    Termékeink szállításra készen várnak a raktárunkban. Súlytól függően változhat a csomagolás és a kézbesítés módja. További információért lépjen kapcsolatba csapatunkkal.

  • Meg tudom magamnak valahol tekinteni a termékeket?

    Ahhoz, hogy termékeinket legjobb áron tudjuk kínálni, a bemutató és árusító helyek ellen döntöttönk. Felhasználóként, önnek 14 napos elállási joga van. Nyugodtan győződjön meg a termékeink minőségéről. Amennyiben a termékeket nem használta aktívan, semmi sem áll egy teljes jóváírás útjában. Azt gondoljuk, hogy ez még jobb is mint egy kiállító terem.

  • Eladnak más termékeket is, azon kívül amik az online shopban megtalálhatóak?

    Minden termékünket megtalálhat az online shopban. Ezen túlmenően, folyamatosan bővítjük elérhető termékeinket. Nézzen be rendszeresen hozzánk. Az újdonságok alatt találhatja meg az újonnan bevezetett termékeinket. Amennyiben úgy érzi valami hiányzik, írja meg észrevételeit e-mailen vagy a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül. Továbbítjuk az ötletét a termék managereinknek.

  • Hitelesítettek a mérlegek?

    Steinberg-System márkájú termékeink számos tesztnek és ellenőrzésnek esnek alá, viszont nincsenek hitelesítve. Ezt a szolgáltatást azonban fel tudjuk ajánlani a Kern márkájú mérlegeknek. Vegye fel velünk a kapcsolatot rendelés előtt, hogy a költségekről tájékoztatni tudjuk önt a hitelesítésről.

  • Ügyfélfiók

  • Mindenkép kell egy ügyfélfiók ahhoz hogy rendelni tudjak?

    Döntse el ön, melyik a legkényelmesebb. Mi az ön igényeihez alkalmazkodunk. Rendelhet mint vendég is, anélkül hogy adatait mentené. Ezen túlmenően lehetősége van telefonon vagy e-mailen keresztül rendelni, méghozzá úgy, hogy megadja a cikkszámot, mennyiséget, számlázási és szállítási címet.

  • Milyen előnyökkel jár egy ügyfélfiók?

    Egy ügyfélfiók a következő előnyökkel jár:- Gyors és kényelmes rendelés, hisz nem kell újra megadnia az adatait.

    - Adatait bármikor meg tudja változtatni.

    - Láthatja az aktuális és régebbi rendelései adatait.

    - A kívánságlistára rögzíthet termékeket egy késöbbi vásárláshoz.

  • Elfelejtettem a jelszavamat, hogyan kapok egy újat?

    Amennyiben elfelejtette a jelszavát, kattintson az "elfelejtettem a jelszavam" hivatkozásra. Kap egy üzenetet, a regisztrált email címére, amely egy hivatkozást tartalmaz ahol új jelszavat igényelhet. Ez a hivatkozás csak 2 óráig érvényes. Ezen lejárta után, újra kell igényelni.

  • Tudom törölni az ügyfélfiókomat?

    Bármikor törölheti ügyfélfiókját, csak vegye fel velünk a kapcsolatot.

  • Adatvédelem

  • Mi történik az adataimmal amit egy rendelésnél megadok?

    Az adatait csak a szerződés végrehajtásához rögzítjük és használjuk. Amennyiben sikeresen zárul a szerződés, és ön igényli adatainak örzését, azt az adózási és kereskedelmi törvényekben meghatározott határidőik zároljuk, majd ezután töröljük, kivéve amennyiben nem egyezik bele, hogy adataid tovább használhassuk.

  • Biztonságban vannak az adataim az expondonál?

    Az expondonál különös hangsúlyt fektetünk az adatainak védelmére. Eközben megfelelünk a német adatvédelmi törvényeknek és a legújabb technológiákat használjuk. A rendelés folyamata SSL tanusított. A Secure Socket Layer védi az adatait a jogosulatlan hozzáféréstől.

  • Továbbadják az adataimat harmadik felek számára?

    Biztos lehet benne, hogy adataimat bizalmasan kezeljül. Kizárólag a rendelés lebonyolítására, fizetésre illetve kézbesítésre adjuk tovább harmadik fél számára. Semmi esetben sem reklám célokkal.

  • Milyen jogaim vannak az adataimmal kapcsolatban?

    Ön gyakorolja a jogait az adataival kapcsoaltban, például zárolására vagy törlésére. Amennyiben bármilyen további kérdése van, vegye fel velünk a kapcsolatot a kapcsolatfelvételi űrlap segítségével, vagy írjon egy emailt az info@expondo.hu címre. Ugyanez vonatkozik minden adataival kapcsolatos kívánságára.

  • Hírlevél

  • Hol tudok a hírlevélre jelentkezni?

    A honlapunk alján található meg a hivatkozás, aminek segítségével fel tud iratkozni a hírlevélre. Ezen túlmenően, az ügyfélfiókjában is fel tud iratkozni.

  • Le lehet iratkozni a hírlevélről?

    A hírlevélről bármikor leiratkozhat a hírlevélben található hivatkozás, vagy egy email segítségével. Sikeres leiratkozás után töröljük e-mail címét a hírlevél adatbázisunkból.

 

  • Kapcsolat
    Phone

    06-1-445-3799
    H - P 10:00 - 16:00
    Expondo Blog

    Mail

    info@expondo.hu
    Hamarosan felvesszük
    Önnel a kapcsolatot
  • Fizetés
    Gyors és biztonságos fizetés
    Mastercard Visa Vorkasse