Egyszerűen egy rámpán keresztül fel lehet tolni a motorbiciklit a rekeszre. Elöl a motorbiciklit egy kerékbefogóval rögzítik. Ezen kívül négy u- formájú kapocs van rá szerelve a rekeszre, ezek segítik a motorbiciklit egy rögzítő hevederrel biztonságosan rá kötni a szerelőpadra.
A szerelőrekesz hátsó részén kerékcseréhez van egy kihagyás, le van fedve egy szerelőlappal, amelyiket le lehet venni, hogy egyszerűen hozzá lehessen férni a hátsókerékhez. A szerelőpad megemeléshez és leengedéshez nem kell áram, lábpedállal kell működtetni - 18cm és 68cm közötti magasságot ér el. A munkafelület pontos és biztonságos leengedéséhez be lehet állítani a süllyesztési sebességet.
A 190 x 53 cm nagyságú felület sok helyet nyújt, hogy mindenféle karbantartási munkákat kényelmesen el lehessen intézni rajta. A recézett felületen biztonságosan lehet tolni a motorbiciklit. Az elsőkerékrögzítő ezenkívül még több biztonságot nyújt a motorbicikli rögzítésnél.
Az elsőkerékkapocs egy satuból, egy kézhez eső hajtókarból és két feszítőcsavarból áll össze, az elsőkereket ezzel kell megrögzíteni mielőtt a motorbiciklit rögzítő övekkel kell rá kötni a szerelőrekeszre. A feszítőcsavarok gumiburkolatosak, így a kerekek szerelés közben mindig védve vannak.
A motorbicikli szerelőpad négy kerékről rendelkezik, ebből kettő forgatható, ezúton mozgatható az emelőpad és ott lehet elhelyezni ahol éppen szükséges. A két állítható padlócsavar biztosítja, hogy stabilan áll és nem csúszik el az emelőpad.