Reklamáció

Reklamáció

Hogyan küldhetek vissza egy árucikket?

A megrendelt tételeket 30 napon belül visszaküldheti. Visszaküldési portálunkon gyorsan és egyszerűen feladhatja a visszárut.

>>Visszaküldési portál<<

1. Csomagolja be az árucikket, és hozzon létre egy visszaküldési címkét a visszaküldési portálon.

Helyezze az árucikket a csomagba, és használja a címkét. Ez biztosítja az ingyenes szállítást az Ön számára, és hogy a csomag megfelelő címzetthez kerüljön.

2. Visszáru feladása

A szállítási módtól függően feladhatja a csomagot a megfelelő szállítási szolgáltatónál, vagy kérheti a visszáru felvételét közvetlenül otthoni címéről is. A szükséges információk megtalálhatók a visszaküldési portálon.

3. Visszatérítés jóváírása

Amint megkaptuk és ellenőriztük a visszárut, kapcsolatba lépünk Önnel. Az összeget ezután néhány napon belül jóváírjuk az eredeti fizetési módnak megfelelően. 

Hogyan tudok kapcsolatba lépni önökkel egy reklamációval kapcsolatban?

Cégünk számára rendkívül fontos a termékek kiváló minősége és tartóssága. Sajnálatos módon azonban mi sem tudjuk kizárni a hibák lehetőségét. Ilyen esetben kérjük, hogy használja az alábbi kapcsolatfelvételi űrlapot (csak töltse le, majd pedig töltse ki)! Szakképzett munkatársaink szívesen segítenek Önnek.

Kérjük töltse ki az űrlapot és a csomaggal együtt küldje el. Itt tudja az űrlapot letölteni.

Szállítási információk:

  • Magyarországon és Németországon nem számítunk fel szállítási költséget.
  • Visszaküldések is ingyenesek.
  • A csomag méretétől függően a szállítás a DHL, GLS vagy szállítmányozási céggel történik a kézbesítés (Krage).
  • Szállítmányozási céggel való küldés általánosságban Németországban 40kg, más EU-s országba 40kg felett történik. 
  • Helyszíni felvétel logisztikai okok miatt nem lehetséges.
  • Expressz és kívánt időpontra, valamint postafiókra való szállítás nem lehetséges.