Reklamáció

Reklamáció

Hogyan küldhetek vissza egy árucikket?

A megrendelt tételeket 30 napon belül visszaküldheti. Visszaküldési portálunkon gyorsan és egyszerűen feladhatja a visszárut.

>>Visszaküldési portál<<

1. Csomagolja be az árucikket, és hozzon létre egy visszaküldési címkét a visszaküldési portálon.

Helyezze az árucikket a csomagba, és használja a címkét. Ez biztosítja az ingyenes szállítást az Ön számára, és hogy a csomag megfelelő címzetthez kerüljön.

2. Visszáru feladása

A szállítási módtól függően feladhatja a csomagot a megfelelő szállítási szolgáltatónál, vagy kérheti a visszáru felvételét közvetlenül otthoni címéről is. A szükséges információk megtalálhatók a visszaküldési portálon.

3. Visszatérítés jóváírása

Amint megkaptuk és ellenőriztük a visszárut, kapcsolatba lépünk Önnel. Az összeget ezután néhány napon belül jóváírjuk az eredeti fizetési módnak megfelelően. 

Hogyan tudok kapcsolatba lépni önökkel egy reklamációval kapcsolatban?

Nagy jelentőséget tulajdonítunk termékeink minőségének és tartósságának, azonban nem mindig zárhatjuk ki teljesen a hibákat. Ilyen esetekben kérjük, használja szolgáltatási űrlapunkat (egyszerűen töltse le és töltse ki), és lépjen kapcsolatba velünk a kapcsolatfelvételi űrlap segítségével.

Szakértőink a lehető leghamarabb segítenek Önnek.

Kérjük, töltse ki a szolgáltatási űrlapot, és csatolja a csomaghoz. A szolgáltatási űrlapot letöltheti PDF formátumban.

Visszaküldési információk:

  • A visszaküldés ingyenes
  • A visszaküldött árut méretétől és súlyától függően GLS-sel, UPS-szel, DPD-vel vagy szállítmányozási céggel (Dachser/Raben) szállítjuk.
  • 40 kg feletti súly esetén a visszaküldött árut általában szállítmányozóval szállítjuk.