Trustpilot
Akciós
(9) értékelés

Gőzölős sütő - 25 L - 2.100 W - ezüst

127 990,00 Ft 136 990,00 Ft
Az ár tartalmazza a 27%-os áfát.

Termék: EX10011825

|

Modell: RC-SOQ3

Legalacsonyabb ár garancia
Az ár tartalmazza a 27%-os áfát.

Szállítás várhatóan május 2., csütörtök
5% Kedvezmény legalább 3 azonos termék vásárlása esetén, és 10% Kedvezmény legalább 5 termék vásárlása esetén!
Fix ár
Termékenként
Kedvezmény
127 990,00 Ft
127 990,00 Ft
0%
383 970,00 Ft
121 590,50 Ft
5%
639 950,00 Ft
115 191,00 Ft
10%
Főbb jellemzők
  • egészséges - gyengéd sütés és párolás a gőzzel
  • rugalmas – gőzölés mellett további funkciókkal is rendelkezik, mint a légkeverés, grillezés, leolvasztás vagy sütés
  • meleg - pontos sütés 220 °C-ig
  • precíz – az időzítővel a sütési idő pontosan meghatározható 0 – 180 perc között
  • átlátható – érintőfelület LED-kijelzővel az egyszerű használat érdekében
Biztonságos fizetési módok
Szállítási információk
Visszaküldés és garancia

TERMÉKLEÍRÁS

MŰSZAKI ADATOK

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Értékelések és vélemények


4.1

9 értékelés alapján

Rendezés :

tegnap Közzétéve Expondo United Kingdom

a sütő teljesen szuper

a termék szuper, nagyon jó munka számomra.

Eredeti értékelés megjelenítése

8 hónappal ezelőtt Közzétéve Expondo Poland

A sütő remek

Sziasztok ajánlom ezt a sütőt, pár hónapja használom, szuper készülék

Eredeti értékelés megjelenítése

2 hónappal ezelőtt Közzétéve Expondo Poland

Mini sütő

A tűzhely jó minőségű, könnyen és kellemesen használható. Az érintőképernyő szép és könnyen használható, reagál az enyhe érintésekre, és vannak olyan programok, amelyek megkönnyítik a használatát. A víztartály kicsi, de elég hosszú főzéshez és sokszor. Halkan működik a jelekre, alul gyűjti a vizet és két tartályhoz elegendő. Lehet, hogy a mini légkeveréses sütő gyenge, de nagyon jól teszi a dolgát. Ajánlom, jó az ára és a termék is jó

Eredeti értékelés megjelenítése

7 hónappal ezelőtt Közzétéve Expondo United Kingdom

jó termék

Szeretem a sütőt, jó minőség és jó megjelenés

Eredeti értékelés megjelenítése

előző év Közzétéve Expondo Germany

5 hónap üzemidő, 3,5 hónap javítás

A gőzsütőt tavaly vettem az Expondo GmbH-tól, ami jó minőségűnek tűnt és nem is volt éppen olcsó. Egyet el kell mondanom: amíg működik a sütő, addig remek dolog - sajnos nem tartott sokáig az öröm: alig 5 hónap után feladta a készüléket (zárlat). Így jelentkeztem javításra, felvették a készüléket, megjavították és 3 héten belül vissza is kaptam. A rossz meglepetés a kicsomagoláskor ért: amikor az utolsó réteg buborékfóliát levettem, a sütőajtó üvegbetétje ezernyi apró üvegszilánkban volt előttem! Nyilván a padlóra esett a készülék, hogy szállítás közben vagy a javítórészlegen, nem tudom. Megtudtam, hogy nem nekem, hanem a feladónak (Expondo) kellett bejelenteni a kárt a csomagszolgáltatónak. Az Expondót azonban ez nem érdekelte. Eleinte kreatív és értelmetlen javaslatok hangzottak el: küldenek egy új ajtót, amit aztán magam szerelhetek be (Helló??? Az apró üvegszilánkok még a nyílásokon keresztül behatoltak a készülék belsejébe!) vagy tudok. használja a terjedelmes készüléket ((18 kg-nál is nagyon nehéz) vigye el a készüléket egy csomagküldőbe. Mindkettőt visszautasítottam, de végül felvették a készüléket további javításra (2. sz.). Ezúttal elég sokáig tartott. Kérdésünkre azt mondták, hogy a javító részleg nem tud mit kezdeni (Helló?? Már küldtem e-mailben egy átfogó kárleírást, és a kinyomtatott fotókkal együtt a sérülés leírását tartalmazó kinyomtatott kinyomtatásom is benne volt a csomag!). Két héttel később még furcsábbra fordult a helyzet: a készüléket már megjavították, de a folyamatot nem találták a rendszerben. Kellett még néhány e-mail, mire a készülék végre visszatért a 2-es javításból. Igen, az üvegajtó ki lett cserélve, DE: Megjött a készülék – másodjára! – sokkal rosszabb állapotban, mint a javítás előtt: Elsőként azt vettük észre, hogy a vízgyűjtő tálcán hosszan megrepedt és letört egy sarok. Ráadásul már nem zárt rendesen, mert a gőzkivezető fúvóka - ami valószínűleg rosszul volt beszerelve - útban volt. Most a törött vízgyűjtő tálca lógott a bal oldalon. Továbbá mind a négy láb olyan ferdén és ferdén volt felszerelve, hogy az egész készülék megbillent (az első lábak szinte már nem érintették a padlót). A (korábban teljesen ép) alaplemezt egy régi és teljesen horpadt alaplemezre cserélték (három tiszta és nagy horpadás). Összességében: javítás helyett anyagi kár! Ez az egész forgatókönyv már 3 hónapja (!) húzódik, e két sikertelen javítás után (ha az utóbbi esetben javításról lehet még beszélni!) követeltem a vételár visszatérítését. Megint eleinte azt mondták, hogy küldjem be magamban a készüléket, megnézik a javító osztályon, majd küldenek költségbecslést (Helló??? Kárra, amit ezúttal tökéletesen az Expondo technikusai okoztak? ??). Kellett még néhány energikus e-mail, mire végre felvették a készüléket (harmadszor!). Aztán végtelen e-mailes „beszélgetések” folytak a különféle (folyamatosan változó) ügyintézőkkel, mígnem (3,5 hónap sütő nélküli hónap után!) végül visszakaptam a vételárat – de levonva az apró bónuszt, amit a sok fáradságért kapott. . KÖVETKEZTETÉS: Örülök, hogy legalább visszakaptam a pénzem és nem kell többé az Expondo "javító" szolgáltatását igénybe vennem... Tavaly vettem az Expondótól a gőzsütőt, ami jó minőségűnek tűnt és nem éppen az volt olcsó vagy GmbH vásárolt. Egyet el kell mondanom: amíg működik a sütő, addig remek dolog - sajnos nem tartott sokáig az öröm: alig 5 hónap után feladta a készüléket (zárlat). Így jelentkeztem javításra, felvették a készüléket, megjavították és 3 héten belül vissza is kaptam. A rossz meglepetés a kicsomagoláskor ért: amikor az utolsó réteg buborékfóliát levettem, a sütőajtó üvegbetétje ezernyi apró üvegszilánkban volt előttem! Nyilván a padlóra esett a készülék, hogy szállítás közben vagy a javítórészlegen, nem tudom. Megtudtam, hogy nem nekem, hanem a feladónak (Expondo) kellett bejelenteni a kárt a csomagszolgáltatónak. Az Expondót azonban ez nem érdekelte. Eleinte kreatív és értelmetlen javaslatok hangzottak el: küldenek egy új ajtót, amit aztán magam szerelhetek be (Hello??? Az apró üvegszilánkok még a réseken keresztül behatoltak a készülék belsejébe!) vagy Én a vaskosat használom ((18 kg-nál is nagyon nehéz) hozom a készüléket csomagküldőbe. Mindkettőt visszautasítottam, de végül felvették a készüléket további javításra (2. sz.). Ezúttal elég sokáig tartott. Kérdésünkre azt mondták, hogy a javító részleg nem tud mit kezdeni (Helló?? Már küldtem e-mailben egy átfogó kárleírást, és a kinyomtatott fotókkal együtt a sérülés leírását tartalmazó kinyomtatott kinyomtatásom is benne volt a csomag!). Két héttel később még furcsábbra fordult a helyzet: a készüléket már megjavították, de a folyamatot nem találták a rendszerben. Kellett még néhány e-mail, mire a készülék végre visszatért a 2-es javításból. Igen, az üvegajtó ki lett cserélve, DE: Megjött a készülék – másodjára! – sokkal rosszabb állapotban, mint a javítás előtt: Elsőként azt vettük észre, hogy a vízgyűjtő tálcán hosszan megrepedt és letört egy sarok. Ráadásul már nem zárt rendesen, mert a gőzkivezető fúvóka - ami valószínűleg rosszul volt beszerelve - útban volt. Most a törött vízgyűjtő tálca lógott a bal oldalon. Továbbá mind a négy láb olyan ferdén és ferdén volt felszerelve, hogy az egész készülék megbillent (az első lábak szinte már nem érintették a padlót). A (korábban teljesen ép) alaplemezt egy régi és teljesen horpadt alaplemezre cserélték (három tiszta és nagy horpadás). Összességében: javítás helyett anyagi kár! Ez az egész forgatókönyv már 3 hónapja (!) húzódik, e két sikertelen javítás után (ha az utóbbi esetben javításról lehet még beszélni!) követeltem a vételár visszatérítését. Megint eleinte azt mondták, hogy küldjem be magamban a készüléket, megnézik a javító osztályon, majd küldenek költségbecslést (Helló??? Kárra, amit ezúttal tökéletesen az Expondo technikusai okoztak? ??). Kellett még néhány energikus e-mail, mire végre felvették a készüléket (harmadszor!). Aztán végtelen e-mailes „beszélgetések” folytak a különféle (folyamatosan változó) ügyintézőkkel, mígnem (3,5 hónap sütő nélküli hónap után!) végül visszakaptam a vételárat – de levonva az apró bónuszt, amit a sok fáradságért kapott. . KÖVETKEZTETÉS: Örülök, hogy legalább visszakaptam a pénzem, és nem kell többé az Expondo "javító" szolgáltatását igénybe vennem... Nincs tőlem sztár!

Válasz tőle

Köszönjük a visszajelzést. Üzenete nem csak a probléma megoldásában segített. Ez is segít szolgáltatásunk folyamatos fejlesztésében. Most már tudjuk, hogyan kerülhetjük el a hibákat a jövőben. Szóval nagyon köszönöm – tudtuk, hogy együtt meg tudjuk csinálni.
Eredeti értékelés megjelenítése

előző év Közzétéve ManoMano France

a termék nagyon jó, de hiányzik belőle az indításhoz és a szimbólumok használatához szükséges magyarázó füzet

Eredeti értékelés megjelenítése

9 hónappal ezelőtt Közzétéve Expondo Germany

tökéletes kenyérsütéshez

A párolót kenyérsütéshez és zöldségfőzéshez vettem, és nem csalódtam. Könnyen használható és a pároló funkció kiválóan működik.

Eredeti értékelés megjelenítése

4 hónappal ezelőtt Közzétéve Expondo France

Fiú éles

Nemrég rendeltem a kombinált gőzsütőt. A sütő nagyon jó, de van egy nagy problémám ezzel a sütővel, ami állandóan éles hangot ad ki a beállítás közben. Felhívtam a vevőszolgálatot, hogy jelentsem ezt a kellemetlenséget, és megkérték, hogy küldjek nekik egy videót, amit most meg is tettem. Várom a választ. FYI, amikor beállítom a hőmérsékletet vagy az időt, az éles hangjelzés folyamatos. Nem tudom, hogy normális-e ez a folyamatos éles csengő hang, amikor beállítom a hőmérsékletet és az időt, és hogy lehet-e csökkenteni vagy semlegesíteni. Időnként vigyázok egy gyerekre és ez a "gyűrű" felébreszti a szunyókálásból. Ráadásul van egy kis kutyám, aki pánikrohamot kap, amikor meghallja ezt a hangot. Amit megértek, mert számomra elviselhető a határ. Kár érte a 2 csillagot, mert ha nincs ez a csengetési probléma a beállításnál, akkor szívesen adtam volna 5 csillagot.

Eredeti értékelés megjelenítése

előző év Közzétéve Expondo Poland

2

Nagyon kényelmetlen és gyenge tűzhely

Válasz tőle

Üdvözöljük! Köszönjük, hogy felhívta a figyelmünket a gőzsütőjével kapcsolatos problémákra. Elnézést kérünk az esetleges kellemetlenségekért. Azonnali lépéseket tettünk aggodalmai megoldására, és felajánlottuk a visszatérítés részleges visszatérítését a termék megtartásának lehetőségével, vagy teljes visszatérítést, ha a terméket visszaküldik hozzánk. Visszajelzése segíteni fog nekünk a fejlesztésben, és ha további segítségünkre leszünk, kérjük, tudassa velünk

Velünk

jó kezekben van!

Saját márkáinkat nagy szakértelemmel és a fenntartható "Made in Germany" designnal fejlesztjük azzal a céllal, hogy kiváló minőséget kínáljunk Önnek kedvező áron. Több mint 1 000 000 elégedett ügyféllel a hátunk mögött folyamatosan új módszereket dolgozunk ki, hogy személyre szabottan teljesíthessük egyéni kívánságait és igényeit..

Szakértők világszerte megbíznak bennünk
több mint 16 év
e-commerce tapasztalat
4.3
-es értékelési pontszám a Trustpilot-on
3 MILLIÓ
ügyfél vásárolta meg termékeinket